نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دی مارتزیو : پیشنهاد جدید یووه !

دی مارتزیو : پیشنهاد جدید یووه !

یوونتوس همچنان بدنبال جذب یولیان دراکسلر است و در شرایطی که توافق با خود بازیکن انجام شده است باشگاه یوونتوس تلاش می کند با شالکه به توافق نهایی برسد . در همین رابطه امروز " توتواسپورت " گزارش داده است که ماروتا برای جذب دراکسلر بسیار جدی است و این قول را داده تا این بازیکن 21 ساله را جذب کند .

علاوه بر این جانلوکا دی مارتزیو کارشناس مطرح ایتالیایی در مورد انتقال دراکسلر به یووه تحلیل قابل توجه ای دارد :


" نام دراکسلر همچنان در ترانسفر مارکت ِ یوونتوس وجود دارد و با وجود شایعاتی که از آلمان بگوش می رسد ، امروز صبح نیز مربی شالکه با مدیران یووه برای انتقال دراکسلر صحبت کرده اند و آن ها در تلاشند تا او را به یووه انتقال دهند "

" یوونتوس همچنان در تلاش است تا این بازیکن را با مبلغی کم تر از 30 میلیون جذب کند و برای رسیدن به شرایط مناسب در حال مذاکره است . در این بین راه حل های مختلفی وجود دارد که متفاوت از پیشنهادهای قبلی بنظر می رسد : یووه 15 میلیون مستقیماً به شالکه بدهد و در ادامه در صورت انتقال دراکسلر به تیمی دیگر ، یووه موظف است درصدی را به باشگاه شالکه بپردازد .  همچنین در صورتی که دراکسلر موفق به تعداد بازی مشخص در طول فصل (20 بازی) برای یوونتوس شد ، باشگاه تورینی موظف به پرداخت 2.5 میلیون پاداش در هر فصل به او می باشد که این به منظور ریسک نکردن یووه و دقت بیشتر دراکسلر برای محافظت از خود با توجه به مصدومیت های اخیرش است "

" در نهایت دراکسلر یک هدف مهم برای یووه در نقل و انتقالات است و احتمالا در روزهای آینده خبرهای جدیدی در مورد پیشنهاد یووه خواهیم شنید " 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: